UX - Seguiment de la feina amb HOLON

Hola hola, quan ens podem trobar doncs per avançar amb el tema de UX :slight_smile:?

1 me gusta

El martes 6 de septiembre parece ser una buena fecha, el horario tendria que ser a partir de las 18:30

Que les parece?

Lugar? Algo comodo para los que trabajan y salen muy justos a esa ora a lo mejor?

Yo los Lunes y los Martes no puedo tan temprano (tengo weekly meeting de 18 a 19h), aunque podría estar ahí a partir de las 19:30h (o bien quedar cualquier otro día).

Jo ho tinc bé però aniria bé que tu Nadal hi puguessis ser

Per mi bé dimarts, intentem ajustar la hora perque pugui arribar Nadal

En cuanto a lugar, podriamos vernos en Redbooth y empezar a las 19h (martes 6).

Que les parece?

2 Me gusta

Hej hej, tenim una reunio amb el markel amb un altre projecte a les 17h, aixi que podriem trobarnos abans i despres continuar amb tema ToF tipo 18h30h??

Si es aqui en Redbooth creo que nos va bien. @nadalsoler estara’ en el medio de una reunion pero se puede juntar en cuanto acabe supongo.

guay, creieu doncs que en podriem trobar a les 17h directament alla, o busquem un bar? llavors que fem, 18.30h inici de la nostra reunio tof?

yep, podeis estar en la terraza

yep! :thumbsup:

Bon dia, passo les notes d’ahir:

Hem acordat:

1. Fer public el minim possible perque la gent es pugui registrar amb la mateixa logica de sistema actual sense cap paint point degut a UX. Això vol dir:

Equip codi - C
Equip disseny D.

1. D. Fer wireframes de la home, sense boto de cercar ni mapa.

2. D. Fer wireframes de la mosca de login i registre, conjunt.

3. D. Fer el wireframe de la pagina de ‘Informació sobre Timeoverflow’

Data limit, dos divendres (16.09). Then

1. C. Revisar wireframes. Equip de disseny iterar si cal i entre totes donar l’ok final.

Data a definir (en base al que creieu Equip C que us portara l’implementació)

1. D. Desenvolupar linia visual. (no es l’objectiu desenvolupar una identitat nova, el que sigui suficient per la nova front page).

2. C. Avançar codi.

3. D. Aplicar llenguatge visual a wireframe.

4. C. Aplicar llenguatge visual a codi.

Data limit, dos divendres (14.10 - una setmana abans de FESC, per tenir temps per comunicació).

Deixo aquí els documents que vem preparar, Home 1, dashboard 1, dos, i tres.

Diria que no em deixo res, cualsevol cosa afegiu o treieu!

Seguim :slight_smile:

2 Me gusta

Perfecte! Merci @adriagm :clap:

Hola hola!

Demà començo la classe amb els alumnes de disseny de serveis i els proposaré com vem parlar si volen fer el projecte amb Katuma. Seria genial si em poguessiu compartir els contactes que vem comentar (si és que m’ho vaig apuntar correctament) per anar avançant feina:

• Andres Gutierrez, treballant amb la arquitectura d’informació de la plataforma
  • Pau Carrió, expert en els procesos de les coops de consum
  • Grup de consum de Santa Coloma

Mil ganes :slight_smile:

Hola Adria! Te contesto por email con los contactos, merci!

Hola hola equipo!

Amb una setmana de retras, aquí el que vem quedar

Hi ha un sketch file per si voleu veure al pixel :slight_smile:

Basicament hem volgut mantenir reconeixible tot plegat pero amb un aire fresc. La tipo es Work Sans, de google fonts.

2 Me gusta

A mi m’agrada!!

La foto de fons no m’acaba de fer el pes ja que queden les lletres de la foto just per sota de les lletres del text de la web i molesta una mica… m’agrada la idea de una foto de algú fent algo per algú altre.

Totalment d’acord sergi, que sigui aquesta la foto era lo de menys, no ens vem posar a fer una recerca, però si que la idea es que visualment fos el gest de support mutu. Que es vegin mans, persones, cares, accions de suport.

Si la linia visual sembla bé ja buscarem les fotos concretes que encaixin

2 Me gusta

Reprenem el tema UX TimeOverflow!! @adriagm @markel.cormen

El Jesús @gutz ens ajudarà amb la maquetació del nou disseny i ara s’està mirant el que hi ha a TO i per on començar.

Estaria bé quedar un dia per donar-vos feedback de la proposta que ens veu fer i acabar de decidir temes per ja després implementar-ho.

Hola a todxs,

Hacednos una propuesta de fechas y retomamos (Con muchas ganas) el tema ToF.

¿Cómo fue la feria? ¿Todo bien?

Abrazo!

La Fira muy bien, vino mucha gente intersada en Katuma y en TimeOverflow!!!

Vamos a hacer asamblea de coopdevs el jueves 3 de noviembre a las 19h seguramente en Ateneu Rosa de Foc, en Gràcia Asamblea de reflexión Coopdevs (post-FESC)

Si os parece podríamos quedar un rato antes con @gutz y los interesados en el UX de TO a las 18:30 allí o en un lugar cerca y concretamos temas, yo creo que en 30 minutos podemos tomar todas las decisiones, qué os parece?