Una consumidora Katuma no pot comprar

Tinc gent donada d’alta com a consumidora a l’administració de la nostra org q no pot comprar a través de l’org. Li surt el següent missatge d’error:

Esta tienda es solo para consumidores registrados. contactar Faves Comptades para convertirte en miembro.

Hola @pepe, doncs és un error conegut. Segons quan s’hagi creat l’usuari i s’hagi associat al grup falla. Estem ultimant les proves perquè pugui quedar arreglat a la propera actualització: https://github.com/openfoodfoundation/openfoodnetwork/pull/2084

Em pots detallar exactament la successió de passos que heu seguit que us han portat a aquest punt? necessitem saber quant vau crear l’usuari, si abans o després d’associar el mail al grup, etc.

Doncs no sabria dir-te si va ser abans o després de crear-se l’usuari.

Ara no puc provar d’eliminar i tornar a crear la consumidora perquè em diu que té comandes associades.

Adjunto captura des del compte de la consumidora.

Des del compte de l’administradora, apareixen tres comandes de la consumidora que no ha realitzat i que no li consten al seu compte (secció “Pedidos”).

Sí, aquestes comandes en estat “carrito” s’han obert quan l’usuaria ha entrat al llistat de productes. Això permet tenir compres inacabades i reprende-les en un altre moment.

No, pateixis nosaltres podem associar l’usuaria amb el consumidora corresponent.

@pepe proveu que tothom pugui fer una compra. Tots els consumidors estan associats amb els seus usuaris. Gràcies per la paciència!