Taller gratis de Mozilla 28 de juny 19-20h

Hola!

El Ben de Toronto m’ha passat això que faran a Mozilla:

Dear Men in Open Source : This Call is for You! (Part 2)

I often hear that you (and others over represented in tech), want to contribute to diversity and inclusion in your project. But, that you don’t know where to start. Or that you worry, you’ll make a mistake - and end up an example of what not-to-do . A normal feeling, stepping into a something unfamiliar.

Sadly, as a result of this uncertainty, and imposter-syndrome feelings, you do nothing. And the burden of inclusion remains on those most impacted when it fails.

El fa el grup de treball “Diversity and Inclusion for Communities and Contributors”

Els temes contemplats són

• Diversity & Inclusion - General Question
  • Community Building
  • Events
  • How to get started
  • Communication
  • Leadership
  • Open Source Governance
  • Recognition in Open Source
  • Code of Conduct (document, or enforcement of)

PD:

diagrama

3 me gusta

Fora bo que algú hi participés, no? té bona pinta.

Ei, que no vaig poder respondre pq el discourse estava fallant.
Que jo ja m’hi vaig apuntar, i és avui a les 18h :slight_smile:

Encara ens hi podem apuntar! https://events.mozilla.org/dearmeninopensourcethiscallisf5cf943e2c8849

Dear Men in Open Source: A Friendly Reminder -

Our call is tomorrow at 9 AM PST (your RSVP invite will have converted this for your timezone).

Please, even if you cannot make it - let me know what questions you are hoping to see answered (as I’ll also likely write a blog post on topics we cover).

Zoom Room: https://mozilla.zoom.us/meeting/806723135

Looking forward to seeing you there!

-Emma

Hola!

La trucada va estar bé. Molt poca gent, 4 persones més el Dani que va tenir problemes amb el “zoom” (l’eina de videotrucada). Bàsicament l’Emma va anar comentant les preguntes que li havien arribat a través de l’enquesta a la web i hi vam afegir algunes coses més. Podeu trobar l’acta penjada (el community no deixa penjar pdf!).

Us recomano molt que li feu un cop d’ull. Dels continguts que m’han aportat més:

imatge

imatge

1 me gusta

Ostres, molt interessant tot el material de Better Allies, especialment el 50 POTENTIAL PRIVILEGES
IN THE WORKPLACE :clap: