Primers contactes amb productors

Ahir vaig rebre un audio per whatsapp amb el membre del Conreu Sereny amb el que vam parlar a la FESC, després de la xerrada que va fer l’Enrico. Us transcric aquí el em va dir:

Hola Pau sóc en Xavi de Sta. Coloma, de Conreu Sereny. Vam parlar a la FESC i ho hem deixat aparcat i no hem tornat a tenir cap contacte.

Era per saber com esteu i que feu i quina discussió teniu, per començar a
empaitar una mica el tema amb nosaltres. Perquè crec que podríem fer alguna
millora així relativament ràpida i ens cal. Llavors, parlem. Diga’m com esteu i
mirem de trobar un dia i ens veiem i t’ensenyo els horts i tot.

Així doncs, crec que hauríem de trobar una data que a alguns ens vagi bé i fer-los una visita (i fer dinar a Santako ;)). Crec que abans però, hauríem de començar a pensar com i quan volem que entrin els productors, com volem que participin mentrestant, etc. Assemblea de coopdevs monogràfica del tema?

2 Me gusta

Jo del 27 al 30 sóc fora. La resta de dies em puc organitzar. La resta? Crec sincerament que hem de parlar abans de quedar amb ell i donar-li una data quan abans millor.

Estoy de acuerdo. Yo solo tengo un par de dias a principio de enero, si no ya toca esperar al dia 17 de enero.

El otro dia hemos estado hablando con Ricard Espelt en una tutoria en el marco del programa La Comunificadora de Barcelona Activa en el cual participamos.

Del encuentro salieron muchos puntos en comun entre sus lineas de investigacion y nuestros objetivos para Katuma. Hemos pensado juntar mas cabezas al proceso participativo que tenemos planeado para principio de enero y estamos pensando crear un evento para empezar a hablar con mas entidades y actores del sector.

Hemos estado hablando de finales de enero. Molaria empezar a hablar con grupos de consumo y productores que conocemos y que quieran participar. Ojala’ Conreu Sereny pudiera participar.

Para mas informaciones sobre el trabajo de Ricard Espelt miren este blog post que salio recientemente:

1 me gusta