Preséntate al grupo

Hola holita,

Encara us trobeu de manera recurrent en algú racó de Barcelona?

Sóc un saltenc a BCN de dll-dv.
Ajudo en la mesura que puc a desenvolupar productes tecnològics el més sostenibles possibles.
Sempre que puc, m’escapo a la muntanya a caminar i a gaudir de la natura.
Crec en l’associacionisme i a vegades intento canviar el món

2 me gusta

Bones i benvingut a Coopdevs @ipesanz!

Ens pots trobar de dilluns a divendres al Coworking Nogués, però millor si ens avises i quedem a una hora en concreta, ja que sortim sovint de l’oficina. :sweat_smile:

Fem unes trobades mensuals per fer una birra i parlar tranquil·lament entre els socis. Ho anem anunciant aquí al community.

Seguim en contacte!

0 me gusta

Hola a totes!

Soc l’Àngel, desenvolupador (principalment en Python) i soci de Coopdevs desde finals de l’any passat i amb intenció de colaborar en estones lliures amb el que pugui :blush:

Si necessiteu qualsevol cosa compteu amb mi, tinc intenció d’anar-me passant per aquí de tant en quant :wink:

3 me gusta

Hola!

Em dic Jordi i també sóc desenvolupador amb uns quants llenguatges (python no), últimament amb temes de frontend amb angular.
Estic molt interessat en l’economia social i solidària i penso que us puc ajudar en varies coses.
Potser podria començar amb una millora general dels estils de timeoverflow. Puc parlar amb algú per veure si és una necessitat i per coordinar-nos?

Gràcies i salut!

3 me gusta

Reunión mensual TimeOverflow - 26 abril 2019 a las 17:00h

Hola!

Jo em dic Ferran i vaig entrar a treballar a coopdevs treball a mitjans de febrer. He començat tocant playbooks d’Ansible per muntar servidors amb Odoo i afegir-los backups automàtics segurs!

Em posaré avisos al correu per anar-nos seguint :slight_smile:
Salut!

3 me gusta

Benvingut @ferran! :hugs:

0 me gusta

Benvingut @zarpilla!!

Gràcies per presentar-te! Estem encantats de tenir noves cares per ací! :smile:

Sobre TimeOverflow, pots trobar més informació a l’apartat de timeOverflow d’aquest community: https://community.coopdevs.org/c/timeoverflow

També pots trobar el repositori de Timeoverflow a https://github.com/coopdevs/timeoverflow

Crec que podries aportar molt a les sessions mensuals que es fan per planejar els sprints que fem sobre TimeOverflow, pots venir a la següent, ja que són obertes a tot el món que vulgui aportar. Quan tinguem la data la publicarem per ací! :wink:
Aquestes reunions es retransmeten per Youtube en directe: https://www.youtube.com/watch?v=tAwP3je5rhw ací tens el vídeo de l’última reunió.

Un plaer conèixer-te!
Salut!
Dani

0 me gusta

Hola!
Me llamo Carlos Zerpa, soy socio la cooperativa ECL de Caracas Venezuela.
Soy diseñador, animador y aprendiz de programación (puro front-end por lo pronto).
En un rato voy a publicar una invitación abierta a toda la comunidad CoopDevs a participar en un proyecto editorial que estamos impulsando.
Saludos.

2 me gusta

Buenas Carlos!

Muchas gracias por tu propuesta, nos motiva mucho ver caras nuevas por aquí y con motivación y ganas de impulsar nuevos proyectos!

Seguimos en contacto!
Un saludo, Dani

1 me gusta