Hola, em dic Jordi i sóc un emprenedor social. No sóc desenvolupador (ni sé cap llenguatge), lo meu és tenir idees, protiparles i validarles mentre formo un equip per fer-ho crèixer, sigui per projectes tecnològics o no. Com no sé sobre tecnologia i sóc nou en l’emprenedoria digital, no se com començar a fer la meva start-up Open Source amb garanties de poder complir la meva visió final.
Aquests són els projectes rellevants pel grup en els que estic involucrat:
- https://www.opportumeety.com (la meva primera start-up digital; xarxa social per connectar segons ODS i més en espais concrets; volem fer d’estacions i aeroports el nou Àgora. Som vàries persones d’arreu del món treballant en el software i varies més que m’ajudaran en la difusió, els que demostren més involucració són co-fundadors i reben participacions, sempre obert a més gent com a projecte open source que serà. Llancem lo mes que ve.
- Terra Alta Terra d’Acollida; projecte de l’ONG; una plataforma ciutadana d’acollida de persones refugiades per al món rural. Estem a punt d’acollir la primera família a horta de Sant Joan i treballem amb diferents nivells polítics i altres entitats socials per fer créixer la xarxa. Estic en contacte amb una entitat d’open source d’Oregon i el seu coordinador proposarà la meva idea per digitalitzar-ho)
- Tinc uns practicants per fer una plataforma per difondre entre ciutadans de comunitats o poblacions concretes per juntarles segons el tipus de projecte d’ESS que volen iniciar. Vull difondre Katuma amb aquesta aplicació.
- Tinc experiència fent i organitzant hackatons, ara estic organitzant un de AngelHack i el 4YFN és un dels partners. Puc ajudar en Somhackaton). També estic promovent incubadores d’empreses amb Pandora HUB arreu de l’Ebre
- http://www.somebre.org/ Recentment me apuntat a formar part del grup promotor d’una cooperativa integral que s’està apunt de crear ales Terres de l’Ebre. Dono suport en innovació, tecnologia, crowdfunding, marketing i explorar vies de creixement.
Crec que hi ha molt en lo que podem col·laborar:
- Treballant junts en un dels projectes que tinc engegats. Necesito algú que ens asesori per obrir el projecte i si es vol sumar a Opportumeety genial. Estem buscant un CTO (o com preferiu dir-li, tenim una proposta cultural peculiar)
- Ajudar-vos en qualsevol cosa que puga aportar als vostres projectes (hackatons, incubadores, escalavilitat d’empreses, innovació, strategia de marketing).
- Inclus col·laboracions entre projectes.
Salut!