Calçotada de Coopdevs

Hola a tothom!

A la darrera assemblea vam estar parlant que preferíem fer un dinar a principis d’any que buscar un forat entre tots els sopars i dinars d’empresa al desmebre. Així doncs, llanço la següent proposta: fer una calçotada amb els companys de Pagerols, l’Anna i el Gato. Està situada entre Castellbisbal i Martorell en un indret inmillorable!

El calendari està molt atapeït, així que ho hauríem de fer el diumenge 27 de gener. L’alternativa seria a mitjans de febrer i segurament es solaparia amb les calçotades que Pagerols fan amb els grups de consum als que serveixen.

Què us sembla? com us va?

Em va bé! :sunny:

Els calçots els posaria Pagerols? Si és així sols hauriem de posar carn si volem, salsa romesco, i una mica de vaixella , molts tovallons… i no se si em deixo alguna cosa.

No ho sé si ell en té, però li preguntaré. Dedueixo que sí. Per completar el dinar, faria botifarres i pa amb tomàquet més la salsa romesco. No cal afartar-se, que ja sabem com acaben les calçotades sempre jajaja.

De logística faltarà portar plats, coberts i tovallons, sí. Parlaré amb el gato pel tema cadires i taules, que entenc que el té controlat, però també pel tema foc i graelles.

El Gato diu que tenen cadires, taules, llenya pel foc, graelles i calçots. Li haurem de dir quants calen.

Molt bé doncs, posem fil a l’agulla. Som 16 persones confirmades, comptant a Pagerols, i falta organitzar el següent:

1. Encarregar botiffarres. Ja ho he fet jo al mercat d’Horta.
  2. Els calçots els encarrego jo mateix a Pagerols, 0.16€ la unitat.
  3. Portar plats i coberts. En @sseerrggii va dir que se n’encarregava.
  4. Comprar pa. Voluntari?
  5. Beguda. Voluntari?
  6. Gots. Els portarem de l’oficina de Coopdevs i/o casa.

En @sseerrggii també proposa portar salsa romesco feta per ell però pregunta si algú més s’anima. Candidats? A banda, no hem pensat res per postres així que qualsevol contribució és benvinguda :wink:

Passo coordenades de google maps per arribar-hi tan bon punt m’ho digui el Gato.

Moltes gràcies per l’organització!!!

Nosaltres ens podem encarregar del pa i la beguda, cap problema.

Alguna petició especial de beguda?

Cervesa, vermut, aigua, vi?
I quantitats? mes o menys

Ah, no havia pensat en vermut. Bona idea. Doncs a grosso modo, portaria quantitat perquè els 16 puguem prendre un parell de gots de cada beguda, amb això hauria de ser és que suficient. 4 ampolles de vi, 4 de cervesa, 4 de vermut i 4 d’aigua? ajusta les quantiats segons creguis.

Si ningú diu res més, nosaltres farem salsa per tots :wink:

Passo com arribar.

Aquesta ubicació és arribant per la A2: https://goo.gl/maps/6b9UvfWURKt

Aquesta per la C58: https://goo.gl/maps/LSHkHG76fYy

Amb paraules del Gato:

“No poso la ubicacio exacta de la casa perquè no us enviï per un camí que no està molt bé. La casa queda anant recte des de l’encreuament si vens perla A2 i a l’esquerre si vens per la C58.”

Quedem a les 10:30 allà. Fins dissabte!

Gràcies a totes i en especial al Pagerols http://www.pagerols.com/ per convidar-nos a casa seva, us deixo algunes fotos :slight_smile:

photo5940530436201623738