Alpha de Katuma

Hola, ja tenim la instància de Open Food Network funcionant a https://alpha.katuma.org/. Estem fent proves i millorant les traduccions. Podeu fer proves i donar feedback en aquest mateix fil.

Hem creat un parell de videotutorials per entendre la funcionalitat bàsica.

Qualsevol cosa comenteu que volgueu aportar comentar en aquest fil, de moment com a prioritats pels següents pasos:

• Fer una repassada a les traduccions més importants (que ara poden portar a confusió)
  • Crear categories de productes

Mi experiencia de usuaria en Katuma
La eleccion del software #FAQ

Bones,

he vist els dos tutorials i vui plantjar-vos una proposta.

Degut a la gran quantitat de productes que a la meva cooperativa tenim, el nostre llistat de productes es llarg, a llavors trobo que la forma en que apareixen el productes a la tenda es massa gran per que sigui optim i ràpid fer una comanda. Hi hauria opció de que aparegues més en format llistat petit sense “foto” i “desde”, jo deixaria només la fila en gris i la resta de info que fos desplegable al fer click a sobre del producte en qüestió. D’aquesta manera en el desplegable es pot donar més info del producte rollo procedència, foto, característiques, etc. Però que si només vols fer la comanda sigui mes estil fulla de càlcul.

Gracies per la feina!

Dani
Trementinaire del Coll-Vallcarca

Hola Dani,

tal com expliques em sembla una funcionalitat essencials. Nosaltres també tenim una llista força extensa de productes i se’ns farà difícil de gestionar.

Si us sembla bé em poso a implementar-ho.

M’he mirat els dos tutorials i sembla que es plantegi com que una cooperativa es doni d’alta també com a productor. A mi em sembla més interessant tenir per una banda productors i per l’altra grups de consum i cada grup de consum esculli els productors amb els que vol treballar.

Com està ara la plataforma com seria la millor manera si tens diferents productors? crear una cooperativa que és un hub i crear diferents productors? no tots els productors es demanen cada setmana i suposo que això es pot controlar al moment de crear el cicle de comanda, no?

Hola Albert!!

Si, tota la idea de la plataforma és que els productors tinguin el seu usuari i publiquin els productes que desprès els hubs (grups de consum) posen al cicle de comanda. Son els productors que han d’escollir a quins grups volen proveiir i els grups decideixen quins producters incloure.

Al video és suggereix que es crei un compte de hub productor només per tal de poder publicar de manera senzilla els productes de productors que encara no estan a la plataforma.

Hola @sseerrggii , haciendo pruebas, estoy dentro del perfil de un productor y quisiera asociar mis productos a un hub o grupo de consumo(que tengo en otro usuario), pero no encuentro la opción de cómo hacerlo.

Me ayudas?
Gracias.

Hola Iván, tienes que ir Organizaciones -> relationships y gestionar las relaciones con otras entidades, esto se hace otorgando permisos a otras organizaciones para que puedan poner a la venta tus productos.

(nosotros también estamos probando todo, hay tantas opciones…)

Muchas gracias! Era la última opción que me faltaba por tener contralada para entender el proceso de gestión entre los distintos entes.

Hola,

Us deixo per escrit el que comentàvem l’altre dia:

• Possibilitat de poder imprimir (o enviar per correu) un informe amb les comandes d’un grup de consum sense necessitat d’haver-les de descarregar d’una en una. És pràctic perquè les pugui rebre el soci/a que li toqui repartir. En cas que les vulgui imprimir, a més, només hauria de treballar amb un sol document (una comanda per pàgina) i no amb més d’un.
  • De la mateixa manera, en l’informe resum de comandes (on apareixen totes les comandes amb tots els productes que s’han demanat), incloure una última columna de sumatori, que ara no apareix.

I més peticions, aquestes menors, no imprescindibles però pràctiques:

• Possibilitat de gestionar els torns de repartir? Poder-los publicar, consultables per a tothom… inclús amb alguna notificació del tipus: “dia X, et toca repartir”.

Gràcies @GuidacoopeCabas

Aquí queda apuntat :slight_smile:

Primer tenim unes prioritats, com el tema de poder demanar 0.5Kg Tareas prioritarias detectadas en Katuma alpha i a posteriori ens possem amb més millores.